I'm every woman

by Sunday, May 29, 2016 0 comments
Hi Guys!

I hope you had a fantastic weekend and are up front for the new week coming ahead!!
Well yesterday was the 5th edition of Curlvolution and I had a wonderful time!
If you don't know about it, make sure you find out here.
I discovered so much talented black women, who are living their passion  out there that it is simply magical to see them come together.
Anyways, this is what I wore yesterday on the occasion.
Thank you so much to being missflo for the pictures, awesome photographer ❤
I hope you'll like it, and do not forget to subscribe and share.



Just in case you were wondering, yes it is a culotte 😂
Au cas où vous ne l'aviez pas remarqué il s'agit bien d'une Jupe-culotte 😂


Will update the shop where the top comes from as soon as I remember sorry!! But it's a new shop in Peckham
J'actualiserai le nom de la boutique d'où provient le top dès que je m'en souviendrai! Désolée c'est une nouvelle boutique à Peckham 



Wondering where to get this wig? I made it so order yours now by emailing me vvjewelz@gmail.com
I have dreadlocks underneath, would you tell so?
Vous vous demandez où vous procurer cette perruque? Je l'ai réalisée, envoyez-moi un mail pour passer votre commande vvjewelz@gmail.com
Auriez-vous deviné que je porte des locks en dessous?

Culotte-Jupe-culotte: Asos
Trainers-baskets:  Puma
Lipstick-rouge à lèvres: relentlessly red mac cosmetics
Bag-sac:  imported from Brazil
Septum: Camden
Wig-perruque: Ayawa Hairstyle



J'espère que vous avez passé un merveilleux week-end et que vous êtes prêts à affronter la semaine qui s'annonce. 
Hier s'est déroulée la 5ème édition de Curlvolution et j'ai passé un très bon moment. Si vous savez pas de quoi il s'agit, je vous invite à découvrir plus ici. J'ai fait la connaissance de talenteueses femmes noires qui vivant leur passion , c'est juste magique de les voir ensemble. 
Assez parlé, voici ma tenue pour l'occasion, en espérant que cela vous plaise.
N'oubliez pas de vous abonner et de partager.
Love Vv

Fashion Hood

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment